A Fiera di Canton vede venditori è cumpratori di tuttu u globu

1679973814981-d6764c4f-d914-4893-8fca-517603ee849a微信图片_20230607162547微信图片_20230607162604A 133a Fiera di Importazione è Esporta di Cina, u più grande avvenimentu cummerciale di u paese, hà iniziatu u 15 d'aprile cù una grande cerimonia.Finu a ora, i cumpratori di 226 paesi è regioni anu registratu in linea è offline per assistisce à l'avvenimentu.
L'avvenimentu, cunnisciutu ancu a Fiera di Canton, ripiglià tutte l'attività in situ in Guangzhou, a capitale di a pruvincia di Guangdong in u Sud di a Cina, è si svolgerà finu à u 5 di maghju. A causa di a pandemia di COVID-19, hè stata tenuta largamente in linea dapoi. 2020.
Sfruttendu l'invitu precisu è i sforzi di prumuzione glubale, parechji cumpratori d'oltremare anu viaghjatu longu distanzi à questu avvenimentu longu aspittatu, in un tentativu di sperimentà una volta di più a scena animata di numerosi partenarii cummerciale chì si riuniscenu.
Quarantasette istituzioni industriali è cummirciali da l'Asia, l'Europa, l'America, l'Africa è l'Oceania tistimuniaranu per elli stessi l'aghjurnamenti di i manufatti di a Cina è amparà e novi opportunità di sviluppu in u paese.
"In l'ultimi trè anni, avemu tutti sentitu a rapidità di l'innuvazione in Cina, in particulare in l'industria domestica.I prudutti chinesi anu aghjurnamenti più veloci è di qualità megliu.Anu ancu avanzanu versu un modu di sviluppu più intelligente è più verde.Speremu di truvà novi prudutti è partenarii à a Fiera di Canton ", hà dettu unu di l'espositori.
In u frivaru, a nutizia chì a Fiera di Canton ripiglià l'esibizioni offline hà causatu una sensazione in u gruppu di cumpratori giapponese.Parechji grandi supermercati è magazzini giapponesi anu manifestatu a so speranza unanime di unisce à questu.Ancu s'ellu era affruntatu cù prezzi elevati di i biglietti aerei, i cumpratori sò ghjunti à l'avvenimentu senza esitazioni.
Mr.Gao, presidente di a China Information and Culture Exchange Kenya, hà participatu à a fiera dapoi 2007. Hà guidatu una squadra di cummerciale composta da un gruppu di cumpratori keniani.
"Avemu prestatu attenzione à a fiera dopu a pandemia di COVID-19.Quandu avemu amparatu chì a pulitica di visa cinese era rilassata è chì a 133a Fiera di Canton ripiglià cumplettamente l'esibizioni offline, ci sentimu tutti assai entusiasmati è infurmatu immediatamente i nostri membri di a squadra è i clienti ", disse Gao.
"L'area di mostra di sta Fiera di Canton hè allargata, chì hà attiratu più espositori.I spazii di mostra recentemente stabiliti copre una gamma più larga di spazii di specialità cum'è l'automatizazione industriale è a fabricazione intelligente, energia nova è veiculi cunnessi intelligenti è vita intelligente.Tutti questi furnisceranu più informazioni è opportunità per i nostri cumpratori ", hà aghjustatu Mr.Gao.
Mr.Gao hà ricurdatu ancu e difficultà quandu assiste à l'avvenimentu di questu annu."Ùn hè micca faciule d'ottene visa postu chì a Cina hà appena apertu a pulitica di visa u 15 di marzu, chì ci hà datu solu un pocu tempu per dumandà a visa.In u passatu, visa puderia esse trattatu ogni ghjornu, ma avà l'ambasciate aperte solu dui ghjorni à settimana.Cusì, eramu sottu assai pressione ".
Per ottimisà u serviziu, a fiera hà implementatu cumplettamente l'appuntamentu in linea per i cumpratori d'oltremare è hà simplificatu i servizii di trattamentu di visa offline.
"Questu furnisce comodità per i cumpratori postu chì ponu invià dichjarazioni d'infurmazioni prima di ghjunghje in Cina, chì li rende più faciule per ottene rapidamente badge d'admissione dopu à l'arrivu", disse Gao.
A Fiera di Canton hà furnitu una piattaforma per cumunicà cù i cummircianti glubale, certi cumpratori di mercati emergenti cum'è Sudamerica è Mediu Oriente anu dettu durante l'avvenimentu.Anu ancu superatu diverse difficultà per participà à l'eventu.
Assistendu di novu à a mostra offline di a Fiera di Canton, anu avutu l'uppurtunità di cumunicà in faccia cù novi amichi è vechji partenarii, facendu chì si sentenu assai incuraghjiti, anu dettu.


Tempu di posta: 07-07-2023