KLT hà participatu cù successu à a 129ª Fiera di Canton

Hè statu un grande piacè per noi à KLT d'avè participatu à a 129a Fiera di Canton, in a quale avemu statu onoratu d'avè scontru parechji clienti da u mondu sanu.

KLT hà participatu cù successu à a 129ª Fiera di Canton

A 129a Fiera di Canton hà finitu cù successu in u nuvulu u 24 d'aprile. Xu Bing, portavoce di a Fiera di Canton è subdirector di u Centru di u Cummerciu Esteru Chine, hà introduttu l'operazione generale di a Fiera di Canton à i media chinesi è stranieri.

Xu Bing hà introduttu chì l'operazione generale di a piattaforma nuvola di sta sessione di a Fiera di Canton hè stata liscia è liscia.U situ web ufficiale di a Fiera di Canton hà colonne per l'espositori è l'esibizioni, l'approvvigionamentu è l'approvvigionamentu, padiglioni virtuali, trasmissioni in diretta di l'espositori, nutizie è avvenimenti, servizii di cunferenza, spazii di e-commerce transfruntier, etc., chì integranu funzioni cum'è a visualizazione in linea. , prumuzione di marketing, docking di supply and sourcing, è negoziazione in linea.Unu, custruite una piattaforma di cummerciu unicu per l'imprese domestiche è straniere, in tuttu u tempu è u spaziu, senza frontiere, chì permette à l'espositori glubale di fà ordini è fà affari senza lascià a so casa.

Da u 24 d'aprile, u situ web ufficiale di a Fiera di Canton hà avutu un totale di 35,38 milioni di visite, è un totale di cumpratori da 227 paesi è regioni anu registratu per visità a mostra.U nùmeru di i cumpratori hè cresciutu constantemente, a fonte d'origine hà righjuntu un novu altu, è hà cuntinuatu à mantene a diversificazione è a globalizazione.E caratteristiche di.Cù a forte guaranzia di u mecanismu di sicurezza di a rete à trè livelli, a piattaforma ufficiale di u situ web funziona bè è ùn sò micca accaduti incidenti maiò di sicurezza di l'infurmazioni di a rete.A Fiera di Canton di quist'annu hà ottimizatu ancu più a piattaforma di u situ ufficiale, cù funzioni più forti, servizii megliu è una sperienza megliu, facendu più convenientu per e duie parti per "entra, truvà è parlà", è assicurà chì l'espositori è i visitatori ponu ottene risultati pratichi. è attirà espositori.

Aspittemu assai à a 130a Fiera di Canton.Ci si vede in u vaghjimu !


Tempu di Postu: Apr-26-2021