KLT Invitatu à a Sessione Info RCEP

KLT Invitatu à a Sessione Info RCEP - 1

KLT hè statu invitatu à participà à a seconda sessione d'informazione in linea RCEP tenuta da u Ministeru di u Cummerciu di a Cina u 22 di marzu di u 2021.

U Partenariatu Economicu Regionale Comprensivo (RCEP) hè un accordu di liberu cummerciu (FTA) chì creà u più grande bloccu cummerciale di u mondu.I 15 nazioni di l'Asia-Pacificu chì participanu à RCEP - tutti i 10 paesi di u bloccu di l'Associazione di Nazioni di l'Asia Sudueste (ASEAN) è cinque di i so principali partenarii cummerciale: Australia, Cina, Giappone, Nova Zelanda è Corea di u Sud, rapprisentanu quasi un terzu. di u pruduttu internu grossu di u mondu.L'accordu u 15 di nuvembre di u 2020, via teleconferenza.

Sicondu ZHOU Maohua, un analista cù u Dipartimentu di u Mercatu Finanziariu di a China Everbright Bank, a firma di RCEP significa chì i tariffi (barrieri non-tariff) è altre restrizioni cummerciale di i Stati membri in a regione seranu assai ridotti è gradualmente eliminati.A circulazione di fatturi in a regione serà più liscia, u cummerciu è l'investimentu seranu più liberi è più convenienti, è a cooperazione trà a catena industriale è a catena di supply in a regione serà promossa.Pò riduce significativamente i costi di produzzione è e barriere à l'ingressu di l'imprese in a regione, stimulà l'investimentu, migliurà l'impieghi, guidà u cunsumu è a ripresa economica.À u listessu tempu, l'aumentu di a libertà di u cummerciu è a facilitazione aiutanu ancu à riduce a miseria è u sviluppu ecunomicu irregolare in a regione.

Zhou Maohua hà dettu chì cum'è unu di i cumpunenti core di l'ecunumia digitale, l'e-commerce s'hè sviluppatu rapidamente in Cina in l'ultimi anni, è l'e-commerce hà acceleratu a trasfurmazioni digitale di l'ecunumia chinesa.Prima, in l'ultimi anni, a vendita in linea di a Cina hà dimustratu una tendenza di crescita à duie cifre, è a so proporzione in a vendita di vendita di beni di cunsumu in tutta a sucità hè aumentata.In siconda, e-commerce transfruntiera hà cambiatu a forma tradiziunale di l'urganizazione di u cummerciu transfruntier, è i residenti ponu gradualmente lascià a so casa "cumerciu cù u mondu" per migliurà l'efficienza di u cummerciu transfruntier è espansione i mercati d'oltremare per l'imprese. In terzu, l'integrazione di e-commerce è tecnulugii digitale cum'è big data, cloud computing, blockchain è intelligenza artificiale, micca solu innuvà novi mudelli di cummerciale, ma ancu accelerà Integrazione di e-commerce in linea è catene industriali tradiziunali offline è catene di supply, etc. .

KLT hè vulsutu à prufittà di l'accordu RCEP è associà cù i clienti per rinfurzà l'accordu è spinta l'ecunumia in è fora di a regione RCEP.


Tempu di post: 04-04-2021