L'OMC prevede un aumentu di 8% di u voluminu tutale di u cummerciu glubale di mercanzie in 2021

Previsioni di l'OMC

Sicondu e previsioni di l'OMC, u voluminu tutale di u cummerciu mundiale di merchandise questu annu aumenterà da 8% annu à annu.

Sicondu un rapportu nantu à u situ web tedescu "Business Daily" u 31 di marzu, a nova epidemia di a corona, chì hà avutu un impattu ecunomicu seriu, ùn hè ancu finita, ma l'Organizazione Mondiale di u Cummerciu sparghje cun prudenza a speranza.

L'Organizazione di u Cummerciu Mundiale hà publicatu u so rapportu annuale di prospettiva in Ginevra u 31 di marzu. A sentenza chjave hè: "A pussibilità di una ricuperazione rapida in u cummerciu mundiale hà aumentatu".Questa deve esse una bona nutizia per a Germania, perchè a so prusperità hè in larga misura.Dipende da l'esportazioni di automobili, machini, chimichi è altri prudutti.

U Direttore Generale di l'OMC, Ngozi Okonjo-Ivira, hà enfatizatu in a riunione di u rapportu remota chì u voluminu tutale di u cummerciu di merchandise globale hè previstu di ottene una crescita di 4% in 2022, ma serà sempre più bassu di u livellu prima di u scoppiu di a nova crisa di a corona.

Sicondu u rapportu, secondu i calculi di l'economisti di l'OMC, u cummerciu di merchandise glubale tutale hè cascatu da 5,3% in 2020, principalmente per via di a chjusura di cità, chjusi di e fruntiere è chjusi di fabbrica causati da u focu.Ancu s'ellu hè u calatu più forte in l'ultimi anni, a tendenza discendente ùn hè micca cusì severa cum'è l'OMC hà temutu inizialmente.

Inoltre, i dati di l'esportazione in a seconda mità di u 2020 risusciteranu di novu.L'ecunumia di l'OMC crede chì una parte di u fattore chì cuntribuisce à questu momentu incuragisce hè chì u sviluppu successu di a nova vacuna di a corona hà rinfurzatu a fiducia di l'imprese è di i cunsumatori.


Tempu di post: 04-04-2021